Θωμάς Γκιώσης

στις

Καλησπέρα Food Lovers σήμερα στο σαλόνι του Food and Create φιλοξενούμε τον Θωμά Γκιώση και μας μαγειρεύει μια πεντανόστιμη συνταγή Χοιρινή πανσέτα με μπέικον, σάλτσα κρασιού και πουρέ μελιτζάνας.
Τον ευχαριστούμε πολύ και του ευχόμαστε ότι καλύτερο



Ονομάζομαι Γκιώσης Θωμάς και εργάζομαι στο χώρο της εστίασης 4 χρονια. Αποφοίτησα απο την σχολή το 2012 και ξεκίνησα την καριέρα μου κρατώντας χαμηλά την μπάλα. Στο ταξίδι μου ως τώρα στην μαγειρικη γνώρισα αξιόλογους σεφ και εκανα γερές φιλίες μέσα απο το επάγγελμα. Πολλοί χαρακτηρίζουν τους μάγειρες ως <<ψυχικά διεστραμμένους>> και λένε ότι για να σταθείς σε αυτο τον χώρο χρειάζονται γερά νεύρα. Έχουν απόλυτο δίκιο!!! Απο τοτε που θυμάμαι τον εαυτό μου όμως δεν με απώθησε ποτε αυτο απο την μαγειρική και απο πολυ μικρή ηλικία ήξερα την απάντηση στην ερώτηση «τι θα γίνεις οταν μεγαλώσεις;». Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην μητέρα μου που με μύησε σε αυτο τον υπέροχο κόσμο και σε όλη την οικογένεια μου που με στηρίζουν σε καθε μου απόφαση!!!

Για να δείτε την συνταγή πατήστε εδώ

12025515_1132518316779314_212699891_n

Σχολιάστε

