Χρύσα Καβαρδίνα

στις
Δεύτερη καλεσμένη η Χρυσά Καβαρδίνα μια εξαιρετική μαγείρισσα με πολύ όρεξη για την δουλειά αυτή , με ένα εξαιρετικό χαρακτήρα.
Επειδή έχουμε συνεργαστεί με την Χρυσά το μονο που μπορούμε να σας πούμε είναι ότι ΣΙΓΟΥΡΑ πρέπει να δοκιμάσεις κάτι από τα χερια τις και θα μας θυμηθείς.
Χρυσά σε ευχαριστούμε πολύ που μας εμπιστευτικές την συνταγή σου αυτή και σου ευχόμαστε ότι καλύτερο στην προσωπική σου ζωή αλλα και στην επαγγελματική σου.


Ειμαι η Χρυσή Καβαρδίνα. Γεννήθηκα το 1992, εχω Αποφοιτήσει το  «2016» απο την επαγγελματική Σχολή Τουρισμού Μακεδονίας .
Όσο για την μαγειρική θυμάμαι τον εαυτό απο μικρή να μπλέκομαι στα πόδια της μαμάς μου και της γιαγιάς μου οι οποίες μου έλεγαν «θα καείς! Όταν μεγαλώσεις τι θα κάνεις?».
Σχολιάστε

