Γιάννης Κουλιανόπουλος

στις

Λίγα λόγια για τον φίλο και πολύ καλο συνεργάτη Γιάννη Κουλιανόπουλο όσοι τον ξέρετε καταλαβαίνετε για τι επαγγελματία και εξαιρετικό chef μιλάμε όσοι δεν τον ξέρετε πρέπει να τον μάθετε πιστέψτε μας .
Εμείς από το Food and Create του ευχόμαστε να συνεχίσει το εξαιρετικό μαγείρεμα που κάνει και τον ευχαριστούμε που μας προτίμησε και εμπιστεύτηκε μια τόσο καταπληκτική συνταγή και μάλιστα γραμμένη με αυτό το μοναδικό δικό του τρόπο είμαστε σίγουροι θα το απολαύσετε


 

Γεννήθηκα το 1977 μια μέρα που έβρεχε πολύ αλλά είχε εκλογές και γω το ζώων είχα πορδή χαρά και βιάστηκα να βγω.

Μαγειρεύω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, κερατώνω τη μαγειρική πολλές φορές με την μουσική και το ραδιόφωνο αλλά έκανα το χόμπι μου επάγγελμα και είμαι ευτυχισμένος για αυτό. Είπα να κάνω ένα πέρασμα από το Ναυτικό αλλά στα Εφτά χρόνια επάνω ανακάλυψα ότι το κρουζετί με πειράζει στον εγκέφαλο και έτσι έριξα μια μούντζα με χέρια πόδια και γύρισα στο χωριό μου.

Παλιός Blogger, από τότε που αν είχες Blog φοβόσουν το λιθοβολισμό, όχι που τώρα το γράφουνε στα CV τους.

Αρρωστάκι με τη Madonna, τις γάτες μου, την Absolut και τα κεφτεδάκια της μάνας μου.

Καπνίζω Marlboro lights και φοράω Ck One

Για να δείτε την συνταγή του πατήστε εδώ (Σπανακόπιτα)

Επίσης οποιος θέλει μπορεί να επισκεφτεί και το blog του εδώ koulcook.blogspot.gr

Ένα blog μαγειρική του Γιάννη Κουλιανόπουλου όπου παρουσιάζει τις συνταγές με τον δικό του μοναδικό τρόπο.

Σχολιάστε

